Monday, September 18, 2006

The choking cat

I was starving, so made myself a hamburger
And one extra so I could eat it up later
Better weather than yesterday… yesterday it was too cold
I hate it when it’s cold. Especially when it’s not supposed to, like in August
I sat in front of my computer… thinking about… I don’t know… work, I guess
Noises…What the hell? Not him again….
I ran to the kitchen, the cat stole my hamburger
Goddamn idiot… I hope you're gonna choke!
I wanna get out of here… I wanna get outta this town, this country, this planet
Maybe I can be one of the future space tourists! Who knows…
Hell, yeah!
I can take protein en vitamin pills all day… cats hate pills…

2 comments:

Anonymous said...

سلام سام.
کوتا بیا ،یه همبرگر اینقدرام ارزش نداره ها...هاها.
یه دوستی دارم که از اب و هوای سرد متنفر بود و کلی شاکی بودو دائم موتور غر زدنش روشن .. الان کجا ،زندگی می کنه؟ کانادا! . این روزا ما همش به هم که می رسیم ،می گیم: عجب هوا خنک شده ها!!!!!حالا چند درجه س ؟ 40!!!!!!
کجا می خوای بری؟کدوم سیاره ؟بچه که بودم ،هیچ وقت نفهمیدم که چرا باید اسم 9 تا سیاره حفظ کنم،اما بعدش همیشه راضی بودم. برام خیال انگیز بود. حالا تصور کن،این روزا کشف کردن که پلوتون سیاره نیست. دلم گرفت. می دونی کلی با خودم قرارای مختلف گذاشته بودم تا اسمش یادم بمونه. برا اینکه یادم بمونه اون اخریه یا نپتون خیلی!!! زحمت کشیدم..... حالا کجا می خوای بری؟ هر جا بری خودتم با خودت می بری دیگه؟ مگه نه؟
حالا اول نپتون بود یا پلوتون....؟!!!

آها ،داشتم درس می خوندم،زیر اسم هیدرا نوشته بود،هر چیزی که بسیار پیچیده باشه و جنبه های متفاوت گوناگونی داشته باشم.بعد از ماجرای اون اژدهای 13 سر که بعدها با شجاعت تمام !!!!!!به 9 سر تقلیلش دادم! تازه دو زاریم افتاد و کلی دست مریزاد گفتم و اگه من خودم نارسیس نبودم،حتما فکر می کردم بعضیا !!!! خیلی خود شیفته ن و زیادی خودشونو تحویل می گیرن و از این حرفا!!!!!!!!

این پستت کلی باعث خنده شد.مرسی.

Hydra said...

بچه که بودم ،هیچ وقت نفهمیدم که چرا باید اسم 9 تا سیاره حفظ کنم،اما بعدش همیشه راضی بودم. برام خیال انگیز بود. حالا تصور کن،این روزا کشف کردن که پلوتون سیاره نیست. دلم گرفت

I like this! Great stuff.

I was not as mad as I sounded. Anyway, I'm still residing on the planet Earth.

BTW, I was not familiar with the meaning of 'hydra' you found there (complexity). As far as I knew, it symoblized great and enduring evil (because its heads would grow back, each time they were cut). So you see, I'm not a real Narcissist, NARGES! :D